Tata Steel Chess 2018

Je speelt eens een toernooitje en je hebt een leuk verslag....
Plaats reactie
Gerard van Otten
Expert
Expert

Tata Steel Chess 2018

Bericht door Gerard van Otten » zo feb 04, 2018 1:22 pm

Met nog twee dagen te gaan voordat de weekendvierkampen van start gaan is het tijd om een toernooidraadje te openen. Arjan, Hans, Jeroen Schuil en ik gaan weer vanuit onze uitvalsbasis boven de pizzeria proberen goed voor de dag te komen in onze weekendgroepjes. We spelen allevier in weekend-3. Wie spelen er allemaal nog meer mee komend weekend? We zullen af en toe wat posten, tussen de gezelligheid en het schaken door. Leuk om eens per jaar naast de wereldtop houtjes te schuiven (en kakkerlakkenpoker te spelen).

Ed van de Gevel
Expert
Expert
Contacteer:

Re: Tata Steel Chess 2018

Bericht door Ed van de Gevel » zo feb 04, 2018 1:22 pm

Allen die dit weekeind in Wijk aan Zee spelen: veel succes gewenst vanaf de Norwegian Jade ergens tussen Miami en Roatan (Honduras). Ik hoop hier later nog wat sfeerverslagen te kunnen lezen, al vermoed ik dat ik dan op dezelfde boot al onderweg terug van Mexico naar Miami aan het varen ben.
"Without facts decisions cannot be made logically, you must then rely on human intuition"
- Mr. Spock, Assignment Earth -

ruudkuchler
Expert
Expert

Bericht door ruudkuchler » zo feb 04, 2018 1:22 pm

In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde.
In de praktijk zijn ze dat niet.

Ed van de Gevel
Expert
Expert
Contacteer:

Bericht door Ed van de Gevel » zo feb 04, 2018 1:22 pm

Alleen Jeroen Schuil met een mooie prestatie zie ik. Het is duidelijk tijd dat ik terugkeer. Het vliegtuig terug uit Miami naar Schiphol is al geboekt en vertrekt morgen middag plaatselijke tijd om vrijdag ochtend op Schiphol te landen. Wellicht kom ik vrijdag nog wel even op de club langs.
"Without facts decisions cannot be made logically, you must then rely on human intuition"
- Mr. Spock, Assignment Earth -

Gunie du Chatinier
Expert
Expert

Bericht door Gunie du Chatinier » zo feb 04, 2018 1:22 pm

Vanmiddag gezien bij Tata: ruim 2 meter zenuwen (Johan de Zwart) tegen 1 meter blond ijskonijntje (Machteld van Foreest). Uiteindelijk toch remise; en Johan koploper met 4 uit 5. (poule 3M)

Plaats reactie